
In beeld: Sinterklaas in ‘dikke BWM’ door Lierop
Algemeen 946 keer gelezenLIEROP - Niet op zijn vertrouwde witte paard, maar in een ‘dikke BMW’. Lierop gaf zondag zo zijn eigen invulling aan de Sinterklaasintocht.
Een intocht met een modern tintje dus, die van start ging vanaf de Gildewijk. Vanaf daar werd, onder begeleiding van de gildes en fanfare St. Willibrordus, een feestelijke route door het dorp afgelegd.
Eenmaal gearriveerd bij gemeenschapshuis De Vurherd en ging het programma binnen verder. Zo ging de Sint uitgebreid met kinderen op de foto. De organisatie was in handen van Jong Lierop.
Onze fotograaf Patrick Janssen was erbij en maakte onderstaande foto’s.























