
Wethouders Van Doorn en Kusters nemen afscheid
SOMEREN - Na vier jaar hebben wethouders Willem van Doorn en Koert Kusters afgelopen week afscheid genomen van de gemeente Someren.
Beide wethouders namen eerst afscheid van de ambtelijke organisatie en de medewerkers met wie zij de afgelopen jaren nauw hebben samengewerkt. Later op de middag volgde een afscheidsbijeenkomst voor inwoners, samenwerkingspartners en andere relaties.
De gemeente sprak haar waardering uit voor de inzet en betrokkenheid van beide bestuurders. "Wij danken Willem en Koert voor hun grote inzet voor onze gemeente en wensen hen veel plezier en succes bij alles wat op hun pad komt", aldus de gemeente Someren.
'Wij danken Willem en Koert voor hun grote inzet voor onze gemeente'
Van Doorn en Kusters waren de afgelopen vier jaar actief als wethouder en leverden in die periode een bijdrage aan diverse ontwikkelingen en projecten binnen de gemeente.